Resan – som innefattar en övernattning – är redan fullbokad.
Ett fullödigt ”fotoreportage” om våra besöksmål utlovas.
Vi ses nästa gång med TISDAGSKLUBBEN på p-platsen i Södåkra, tisdagen den 26 maj kl. 10.00, då vi besöker Engelbrekts fruktodling och blir guidade där av Cinna, med äppelträden i full blom.
TISDAGSKLUBBEN – Kul tur i Arild
Clas Hellstrand

Havängsdösen. Foto: Clas Hellstrand