Vi ses nästa gång med TISDAGSKLUBBEN på p-platsen vid Engelbrekts i Södåkra, den 26 maj kl. 10.00, då vi besöker Engelbrekts fruktodling och blir guidade där av Cinna, med äppelträden i full blom.
Ta med fika!
TISDAGSKLUBBEN – Kul tur i Arild
Clas Hellstrand

Foto: Magnus Hellstrand