TISDAGSKLUBBEN 26 maj 2026

Vi ses nästa gång med TISDAGSKLUBBEN på p-platsen vid Engelbrekts i Södåkra, den 26 maj kl. 10.00, då vi besöker Engelbrekts fruktodling och blir guidade där av Cinna, med äppelträden i full blom.

Ta med fika!

TISDAGSKLUBBEN – Kul tur i Arild

Clas Hellstrand

Foto: Magnus Hellstrand